Step into an infinite world of stories
Children
Jack Talboni era un nen de set anys quan van enviar-lo a un orfenat després que els seus pares, pobres però molt enamorats i apassionats per tocar Vivaldi amb una flauta i una tuba, morissin sobtadament. Quan Jack surt de l’orfenat es converteix en un especialista de baguets de pa poc cuites i pastissets de xocolata, i capgira la vida dels veïns del seu barri. La seva? Millora quan trobarà l’amor, gràcies a Vivaldi, el pa i la xocolata.
«La fleca del carrer dels diumenges» és una novel·la original amb tocs surrealistes on el tema principal és l’amor, i també la superació i la confiança en un mateix per poder gaudir dels petits plaers que ofereix la vida. I tot això envoltat de situacions còmiques diferents al que estem acostumats.
Alexis Galmot és guionista, adaptador i actor amb més de dotze anys de carrera i sis pel·lícules en les quals ha participat. És conegut per "Peut-être" (1999), "Las mil maravillas del universo" (1997) i "Tout là-haut" (2017).
© 2021 SAGA Egmont (Audiobook): 9788726841930
© 2021 SAGA Egmont (Ebook): 9788726855456
Release date
Audiobook: August 9, 2021
Ebook: October 26, 2021
Listen and read without limits
800 000+ stories in 40 languages
Kids Mode (child-safe environment)
Cancel anytime
Listen and read as much as you want
1 account
Unlimited Access
Offline Mode
Kids Mode
Cancel anytime
English
International