Doble mortal
- Por
- Con:
- Editor
- Duración
- 3 Hora 54 min
- Idioma
- Catalán
- Formato
- Categoría
Infantil
Una novel·la trepidant, de lectura molt àgil, plena de misteri i amb components romàntics de Salvador Macip i Elisenda Roca.
En Max i la Julieta hauran de trobar el seu germà i amic desaparegut i descobrir el misteri que hi ha darrere de la seva desaparició. Una carrera a contrarellotge plena de traïcions, suplantacions de personalitat i plans d’assassinat.
Salvador Macip (Blanes, 1970) és metge, investigador i escriptor. Dirigeix un grup de recerca sobre el càncer a la Universitat de Leicester, Regne Unit, on també és professor del departament de Bioquímica. Ha publicat les novel·les Mugrons de titani (amb Sebastià Roig, premi Vall d'Albaida, 2005), El rei del món (2007), El Joc de Déu (2010, premi Ictineu), Ullals (amb Sebastià Roig, premi Joaquim Ruyra, 2011) i Hipnofòbia (premi Carlemany per al Foment de la Cultura, 2012), així com el recull de contes Quina gran persona! (VII premi Vila d'Almassora, 2007). També ha escrit els llibres de divulgació científica Immortals, sans i perfectes (2008), Les grans epidèmies modernes (2010) i Què és el càncer (2012) i els contes per a nens Oriol i Tururut (2007) i Cinc dies en un altre planeta (2013). Col·labora regularment en diferents mitjans escrits i a la ràdio i des del 2005 escriu un blog personal (bloguejat.blogspot.com).
Elisenda Roca (Barcelona, 1963) Es periodista, escriptora i directora teatral. Ha dirigit, produït i presentat programes de ràdio i televisió. En l’actualitat col·labora a la revista Descobrir, Gente Despierta de RNE i El Món a RAC 1. La darrera obra teatral que ha dirigit és 73 raons per deixar-te de Guillem Clua i Jordi Cornudella. Ha publicat vuit contes per a nens, un àlbum il·lustrat per Guridi, dues novel·les per a joves, dos àlbums pop up, l’un amb Paula Bonet i l’altre amb Jordi Vila Delclòs, i un llibre divulgatiu sobre concepció, embaràs i postpart amb la doctora Carlota Basil. Entre els nombrosos premis que ha rebut al llarg de la seva carrera destaquen l’Òmnium Cultural de Ràdio, l’Ondas de Televisió i el Butaca de teatre pel musical T’estimo, ets perfecte, ja et canviaré.
© 2020 Saga Egmont (Audiolibro): 9788726526882
Fecha de lanzamiento
Audiolibro: 6 de julio de 2020
Otros también disfrutaron ...
- Qui és el de la foto? Maria Carme Roca i Costa
- Pat, el carter - Un cotxe veloç John A. Cunliffe
- Uf, va dir ell Quim Monzó
- Les fabuloses aventures de l'Aurora Douglas Kennedy
- El cofre de l'amistat Raquel Díaz Reguera
- Els invisibles Joan-Lluís Lluís
- Ets el que recordes Frederic Sunyer
- El club de la cistella Angel Burgas
- Comerás flores Lucía Solla Sobral
- Yesteryear Caro Claire Burke
- La Biblioteca de la Medianoche (AdN) Matt Haig
- Llevará tu nombre Sonsoles Ónega
- La mala hija Pedro Martí
- Las gratitudes Delphine de Vigan
- El club de las indomables: Por la autora de Criadas y señoras Kathryn Stockett
- Fuego y metal 2. Light Wielder Rachel Schneider
- La hipótesis del amor: Versión latina Ali Hazelwood
- El verano en que mi madre tuvo los ojos verdes Tatiana Ţîbuleac, Tatiana Tibuleac
- El baile de las criadas: Premio de Novela Fernando Lara 2026 Marta Platel
- Malditos Arturo del Burgo
- Lady Mayfield Julie Klassen
- Zodiac Academy 1. El despertar Susanne Valenti, Caroline Peckham
- La enfermera Martín Torres
Elige el plan:
Más de 650.000 títulos
Kids mode
Modo sin conexión
Cancela cuando quieras
Unlimited
Historias ilimitadas que te ayudarán a pausar y a inspirarte.
8.99 € /mes
1 cuenta
Acceso Ilimitado
Escucha y lee los títulos que quieras
Modo sin conexión + Kids Mode
Cancela en cualquier momento
Family
Para los que quieren compartir historias con su familia y amigos.
Desde 15.99 € /mes
2-3 cuentas
Acceso Ilimitado
Escucha y lee los títulos que quieras
Modo sin conexión + Kids Mode
Cancela en cualquier momento
Tú + 1 miembro de la familia
2 cuentas15.99 € /mes
